Nudes
08.12.2019
Hur ska jag få nudes eftersom porr har så falskt plastisk bröst å allt
Liksom Vilken porrkategorie ska jag kolla på för att hitta riktiga å vilka sidor

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
11.12.2019
Hej.
Jag tycker att det är en bra sak att du hellre ser på porr där inte allting är fake. Både kvinnorna och männen som medverkar i mainstreamporr är ganska tråkiga att se på eftersom de alla ser rätt likadana ut.
Jag kommer inte att tipsa dig om några sidor där du kan söka porr, för även om jag personligen tycker att det kan vara okej att se på porr (så länge man förstår skillnaden mellan film och verklighet) så tycker jag att du är för ung för att bara mata din hjärna med färdiga fantasier som någon annan har skapat.
Använd därför din egen fantasi istället, där går det alltid precis som man själv vill och personerna som medverkar ser ut exakt som du önskar. Det är dessutom mycket hälsosammare för dig än att nöja dig med någon annans fantasi.
Kram
Tessi