Sex
05.11.2023
Tja jag bara undrar om alla tjejer är lika kåta som oss killar....
Dom tjejerna jag har träffat å knullat med har definitivt varit det å dom har gjort grejer jag runkat till på nätet bara så hurra för kåta brudar

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
06.11.2023
Hej,
Egentligen svarar du ju redan på din egen fråga eftersom du skriver att de tjejer du har träffat har varit det. Så ja, jag tror generellt att tjejer i tonåren precis som killar är väldigt intresserade av sex och allting som har med det att göra. Men givetvis kan det variera väldigt mycket från en person till en annan - precis som det gör för killar, och bara för att intresset för och lusten till sex är stort innebär det inte automatiskt att man är redo att ha sex med en partner.
Hälsningar
Tessi