sex städerska
23.12.2016
hej! jag har funderat över en sak väldingt länge och det är att vår skolans städerska är creepy. Han är utländska och ca. 25 år? Det började så att en gång när jag rusade ner för trappor "flög" jag på honnom imisstag och sen var jag bara ursäkta och gick vidare, sen några dagar efter när jag gick på wc på timmen såg jag när han tittade lite "pervot" på mig, sedan försökte han fråga min namn och mycket mer. En dag när jag väntade vid skolan att föräldramöten skulle börja gick jag in på kill toan för skulle se hur pisuaren fungerar för tänkte ändå att ingen var där, sen var där dendär städerskan och han knuffade mig upp efter väggen och tittade mig i ögonen och ville ha sex med mig. Han pratade otydligt svenska och förstod inte när han mumlade där före något. Men vad ska jag göra har fått trauma av utlänska killar och en av mina bästa killkompisar är utländsk och vill typ inte titta honom i ögonen eller vara nära honnom. hmm

Ungdomsinformatören Sanna svarar
23.12.2016
Hejsan, det här är mycket allvarliga saker. Du ska genast skolan börjar igen gå och prata med någon vuxen där. Kanske skolhälsovårdaren skulle vara bäst. Så här får det inte gå till och den här killen kan högst troligt bli av med jobbet för man får inte antasta minderåriga på det där sättet.
Om du ännu känner att du inte kommer över det så ska du gå och prata med skolkuratorn för att det inte ska lämna några rädslor för dig. Du ska nog kunna umgås normalt med din kompis utan att vara rädd. Han har ju inte gjort dig något. Precis som det av oss alla finns både mera trevliga och mindre trevliga så är det likadant med utlänska killar, man kan inte dra alla över en kam alltså du kan inte straffa alla bara för att en typ gjort något dumt.
Hoppas det reder upp sig.
Många kramar från ungdomsinformatören Sanna