Svårt att komma under sex
23.07.2023
Vet inte om det är för att jag runkat för mycket eller om jag var nervös men hade sex för första gången och det känndest inte så mycket. Det var mer som att jag stoppade in penisen och det blev varmt men inte någon särskild njutning. Var tvungen att runka av mig på henne efteråt för att kunna komma. Andra gången känndest det mera och jag kände det var nära jag skulle komma men när jag så att säga "pulled out" så kom jag inte å kunde heller inte runka ut en orgasm för någon orsak. Hon är på p-piller men vill ändå inte att jag skall komma i henne och när jag använde kondom första gången så känndest det helt och hållet ingenting därför jag också med hennes tillåtelse tog av den efter en stund. Oskuld
Malin W N

Barnmorska och sexualrådgivare Malin svarar
25.07.2023
Hej!
Det finns inget som är rätt eller fel när det kommer till sex. Så länge båda är med på det, så är det bara att prova sig fram! Kommer man inte när penisen är inne i vaginan, kan man väldigt bra göra som du gjort, ta ut den och runkar det sista, så gör väldigt många!
Om hon inte vill att du kommer i henne så tänker jag att den metoden är super, ta ut den en tid innan och runka sista. Kondomen kan ibland göra så att känsla försvinner lite, framförallt om man inte har rätt storlek, men prova latexfria kondomer! De ger bättre känsla än vanliga latexkondomer!
Kram!
Malin