Svårt att få stånd
28.12.2013
Jag har svårt att få stånd när jag ska ha samlag.. jag känner mig jätte kåt till först men när jag väl ska "lägga in den" åker sexlusten bort.. i mellan åt lite före.. så ajg får altså "slack" jag har läst lite å har hittat att det kan vara föratt jag är nervös.. men jag ganska säker på att jag inte är ens lite närvös för jag har haft sex med samma tjej innan ett par gånger utan problem.. men nu värkar det inte gå längre.. / å så kalrt har jag hört om viagra är det nåt man borde fundera på? taliban24

Ungdomsinformatören Sanna svarar
31.12.2013
Hej, vi har skrivit en bra sida om just det här. Med andra ord du är i gott sällskap och absolut inte ensam. Läs mer HÄR
Viagra är inget du behöver skulle jag tro. Men det är bra att det finns ifall det skulle behövas. Det är lätt hänt att man hamnar i en "ond cirkel" om det hänt en gång att man slaknat opassligt, så fast du inte tycker det eller ens känner det som att du skulle känna nån press så kan det ändå vara så att det så att säga "hakat upp sig". Ta det lugnt och försök att inte tänka på det, svårt jag vet. Men du får bra tips och råd på vår informations sida som jag tipsade om här tidigare.
Hälsar ungdomsinformatören Sanna