sex
24.10.2014
Hej kille sex med två tjejer känner inget har vagina sex,haft med män känt oral,anal,penis 15cm,haft tidig utlösnig 20 år,inget sex 23 år är 43 år,opererar bort del av förhuden,får stånd gör ont drar ner förhuden,ska man drar ner har full stånd,omskärelse helt minska känsel, hålla ut längre,vill känna något sex med tjejer, tack för hjälp n.a

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
24.10.2014
Hej.
Jag måste medge att jag inte helt förstår vad du menar, men jag skall försöka svara på eller kommentera de delar jag tror mig förstå.
Jag tolkar det alltså som att du är omskuren, och att du på grund av detta har minskad känsel. Dethär är ganska vanligt eftersom förhudens uppgift ju delvis är att skydda ollonet och se till att huden hålls tunn och känslig. Då förhuden inte finns förändras huden på ollonet något och blir tjockare. "Fördelen" brukar anses vara att man kan ha sex längre utan att komma, men nackdelen är att penisen inte är lika känslig. Tyvärr vet jag inte om det finns någonting man kan göra för att ändra på denna situation.
Jag tolkar det som att det gör ont då du drar förhuden bakåt eller då du får stånd? Jag vet inte vad dethär beror på, men en generell regel brukar vara att det inte skall göra ont i penisen - så om det gör det så tycker jag att du skall gå och kolla upp saken.
Så jag tycker helt enkelt att du skall gå till en läkare och förklara din situation och bli undersökt, detta både för att jag är osäker på om jag förstod din fråga- och för att du känner smärta i penisen. En läkare kan också ta ställning till om någonting kan göras för att öka känseln i din penis.
Vänliga hälsningar
Tessi