Olika storlikar på testiklarna del.2
08.04.2019
Hej igen! 17 december skickade jag en fråga om mina testiklar, och att de är olika stora, ni svarade att de växer olika bla bla bla och att jag inte ska oroa mig typ. Meen som sagt nu är min vänstra testikel rejält stor ca 1.5-3 gånger STÖRRE än min högra testikel alltså då jag onanerar så kommer det ut det där "försperman" som kommer före sen stora "finalen" men den finalen kommer alldrig, hur länge jag än håller på:( kan der bero på storleksskillnaden? Agudboi

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
15.04.2019
Hej,
Det är jättesvårt att svara på vad det beror på att din utlösning inte kommer, och också att veta varför dina testiklar är så olika storlek. Jag tycker därför att du skall boka en tid till läkare så att du kan bli undersökt. Antingen kan du boka en tid till skolläkaren via din skolhälsovårdare eller också ringa till hvc och boka en läkartid där.
Jag förstår att du helst inte skulle tala om saken med en läkare, men eftersom du själv är orolig, och för att utesluta att det inte finns något problem så tycker jag att det skulle vara viktigt att kolla upp.
Kram
Tessi