Sår på kuken
08.08.2018
Halloj det är jag igen kille 18år jag skrev en fråga för ett tag sen jag tänkte bara ställa en till fråga.
Min tjej och jag hade sex nydligen ehm...hur ska jag säga detta...vi gillar det lite ”hårdare”/vilt. Mitt under vårat senaste samlag så hände det något...under sexet så skulle min tjej stoppa in ”den” igen och hon råka riva upp typ halva min kuk med sin nagel och jag började blöda jävligt mycket. Det gör inte särkillt ont men det blödde som fan. Fick ett sår typ över ollonet och under förhuden. Tänkte bara fråga borde jag oroa mig för att det ska bli inflammerat eller så för jag har ingen lust att få en svullen kuk asså. Läste att man INTE! Ska tvätta med tvål eller något uttorkande för huden på penisen för att det gör bara allt värre. Lite pinsamt för henne haha LoveNerd

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
08.08.2018
Hej.
Oroa dig inte. Bara du håller såret rent (tvättar det med vatten dagligen) så kommer det att läka fint. Sår på kuken behöver inte vara speciellt allvarliga eller djupa för att blöda mycket. Då man har stånd är ju penisen full av blod, så det är ganska självklart att den blöder mycket om det uppkommer ett sår.
Precis som du skriver så skall du undvika att använda tvål eftersom det torkar ut huden. Så bara vanligt vatten räcker fint. Sen gäller det bara att följa med. Om du håller såret rent så tror jag inte att du får nån infektion i såret.
Bara att ta det lite försiktigare med naglarna i fortsättningen.
Kram
Tessi