skar mig på kuken
28.09.2017
Hej!
Jag rakade nyss pungen och kuken och skar mig på rakhyveln, inte direkt djupt men det blödde lite grann sen torka jag bort det så hade det slutat blöda. Något att oroa sig för, t.ex att kuken krymper? awwaawaw

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
28.09.2017
Hej,
Ajaj, knappast skönt. Men inte livshotande heller. Du kan nog vara lugn. Den största risken är att rakbladet var smutsigt och att såret därför inte är så rent. Om du har kokosfett hemma kan du smörja på lite av det (det är milt antiseptiskt).
Följ med såret, försök se till att hålla det torrt och rent och undvik att göra några aktiviteter som drar upp såret pånytt på nån dag så tror jag nog att det läker fint.
Föutsatt att du inte skar bort en del av din penis så blir den knappast mindre :)
Kram
Tessi