Svullen förhud efter oskyddat sex
17.11.2013
Har fått svullen förhud och ollonet är rött, Inga fläckar utan helt rött, Vi hade iskyddat sex, Men iochförsäg så sög hon ac mig 8 ggr, runkade av mig över 10 ggr och vi hade 3 gånger sex under en 12h period, Så kanske det ska vara lite svullet då? Theboooyyy
Ungdomsledaren Lina svarar

Ungdomsinformatören Liselott svarar
26.11.2013
Hej!
Förlåtförlåt att du fått vänta på svar, här är total rusning på frågor - 274 sedan 1.11 and still counting... Men nu ska du få svar:
Förhoppningsvis har svullnaden och rodnaden redan försvunnit och allt är okej med din snopp igen. För jaa-a du, det är nog inte alls underligt att förhuden är svullen och ollonet rött om man haft så där himla mycket sex på så där kort tid. Underligt att du inte hade blödande sår och knappt kunde gå. Man kan gott gissa att du överansträngde snoppens hud ordentligt, så hoppas att den har fått vila lite här emellan. Se, de eventuella riskerna med massor av sex kan ju också vara att ollonet blir lite mindre känsligt, att det blir lite svårare att få utlösning (kräver mera jobb innan det känns lika skönt) och att man får skrapsår eller sår som inte riktigt vill hinna läka emellan. Men rent fysiskt så är inte massor av sex farligt, du kan absolut inte få slut på sperma eller överanstränga hela paketet eller något. Kroppen är helt fantastisk på att återhämta sig.
Men stackars din flickväns käkmuskler och armmuskler!!!! Har du frågat ifall hon överansträngt någon muskel eller kanske till och med tyckte det var jobbigt att ge dig så där mycket njutning!? Du gav väl lika mycket tillbaka och gav henne lika många gånger smek-/munsex, hoppas vi? Rätt ska vara rätt! Hoppas du var lika bra älskare för henne som hon var älskarinna för dig - annars kanske hon inte har så himla stor lust att tillfredsställa dig nästa gång... ;)
Hälsar ungdomsinformatörerna Liselott och Lina