Kuk storlek
19.11.2021
Hej jag är en 14 årig kille som är 14 år jag undrar om min kuk är tillräkligt stor när den är 28cm är det normalt?? Lite rädd Kuken
Malin W N

Barnmorska och sexualrådgivare Malin svarar
24.11.2021
Hej,
De flesta har en kuk som är allt mellan 4 och 15 cm i slakt tillstånd(ej stånd). Och 8 och 19 centimeter när den har stånd. Men detta är bara ”generella” mått som gjorts i studier på vuxna män. Om man önskar mäta sin kuk, så gör man det från kukens rot och till kukens topp, på ovansidan, och i stånd.
Det du beskriver låter normalt! Var inte orolig! Kom ihåg att kukens storlek inte spelar någon som helst roll, speciellt inte vid sex!
Kram!
Malin