mens och terolut
16.12.2014
hej. Jag har ätit tre månader terolut och mens har kommit. men kommer den att komma nästa månad som vanligt då när jag inte äter dem ? eller vad händer? planer på att skaffa barn. ttt_24
Nuortenelama3
Ungdomsliv.fi - Nuortenelämä.fi svarar

Ungdomsinformatören Liselott svarar
17.12.2014
Hej!
Tack för din fråga. Vi har skickat den till den nationella ungdomsportalen Ungdomsliv.fi - Nuortenelämä.fi som vi samarbetar med. Deras experter och ungdomsinformatörer kommer att svara på din fråga. Svaret kommer att finnas här under din fråga så fort vi fått det. Både din fråga och svaret kommer att synas både här på Decibels Våga fråga och på Ungdomsliv.fi:s sida Frågor.
Hälsar ungdomsinformatören Liselott
Hej!
Tack för din fråga. Du undrar om du kommer att få mens som normalt nästa månad, efter du har inte ätit p-piller. Det borde du, men ibland kan man ha lite störningar i menscirkulationen efter att man har ätit p-piller.
Ha det gott!
Tiina P, ungdomsinformatör - www.reimari.info