A N O Rexi kvinnan igen
01.07.2014
Vet ni vad jag gjorde idag? Jo jag åt EN jordgubbe som gav mig en sådan förskräcklig ångest att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Tänk att jordgubben var god, det är längesedan jag ätit och känt att något varit gott för ångesten är så stark så ja känner knappt av något, men int äter ja ju mykke får ju genom tuben all sorts gegga full me kalorier :( Psykmedicinerna har jag blivit riktigt vinglig så ja kan inte ens sätta mig opp själv, men jag skall försöka få bort dem ennu, för jag behöver verkligen inte dem. Imorgon har jag ätträning och så skall jag å shoppa med en utav min vårdare, alla kläder jag har är så lösa, men de är i s, storlek så det finns ju mindre en så... Inget jag direkt vill mera. Jag har nog av sjukdomen, men det är så himla svårt att bara sluta, det går som int att fokusera på att bli friskare huvu sätter stop. Har en maskin som jag är kopplad till kallar den till mrs pip den tjuter när pulsen far för lågt, så jaf aover int nå på natten heller, för maskinen tjuter hela tiden ä. Ett tecken på att kroppen mår prima eller så int :( jag får aldrig sova ostört och sover max 2h per natt. Min kropp går på sparlåga. Jag vill bort härifrån? Tänk att jag för en månad sedan trodde jag skulle bli frisk jag klarade av att konsumera normala måltider men nu är allt såhär skit! monstret

Ungdomsinformatören Liselott svarar
Sjukskötaren Ira svarar
02.07.2014
Hej igen vännen!
Oj vad skönt det är att höra av dig! Vi tänker på dig många gånger om dagen och på riktigt, vi skickar all styrka och värme det nu bara går med tankekraftens hjälp!
Vi har skickat din fråga till Ira igen, hoppas hon svarar snart.
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
Hälsar ungdomsinformatören Liselott
Hej!
Små stora händelser, vad fint! Man kan nästan säga att ångesten hör till i detta skede, men fint att du ändå vågade!
Jag kan bara föreställa mig hur svårt du måste ha det, och hur det måste kännas att det hela blev så mycket värre förrän det blir bättre. Ännu behöver du både personal och manicker, men upprepar mig själv och säger att det är tillfälligt, håll ut! Det är små framsteg, som att våga äta en jordgubbe som smakar gott, som för dig vidare hela tiden. Att du har fått nog av sjukdomer är en viktig insikt, låt dom känningarna ge dig styrka då du behöver det!
-Ira