ååh nu vill ja bli frisk
16.07.2014
nu ställer jag min trdje fråga på en väldigt kort tid. Det är leukemitjejjen. Idag skall jag gå igenom ryggmergsprovet, har länge suttit och diskterat med min egenvårdare och ja kuna int diskutera normalt förän ja bröt ihop o började stor tjuta. Jag somnade i hennes famn efteråt jag blev så trött av allt nu har ja vaknat i rummet mitt ligger här och väntar på att det ska gå över att allt ska ta slut. Jag ska snart ha operation uschfyoblä, det är så att mina lungor samlar på sig vätska o det kan vara att cancern är där o härjar. Så imorgon får jag lung drän. å sond å så får ja ligga då i säng o bli omskött där. Ingen permis ingenting för allt är så skit så skit så skit!

Ungdomsinformatörerna Sanna och Lena svarar
16.07.2014
Hejsvejs, du kan höra av dig så många gånger du vill, vi har redan tagit dig till våra hjärtan och känner sååååå för dig och allt vad du stackaren måste gå igenom <3 <3 <3 Det är skönt att höra ifrån dig och få följa din vardag. Hoppas vi kan göra nån liten skillnad med våra svar, kanske pigga upp dig lite grann iaf. Jag hittade en sån här sida där det finns lite test och tävlingar, kan fördriva en stund kanske. http://www.funtest.se/
Jag hoppas att de åtm kan sätta nån bedövning så att proverna inte ska göra ont iaf. Varför ska det komma en massa extra hela tiden, det borde ju få vända tycker man. Det känns iaf skönt att veta att du verkar ha så ljuvliga vårdare där hos dig. De är beundransvärda människor. Det är så viktigt att få krypa in i en varm och trygg famn mellan varven då allt känns hopplöst. Bra att du har sådana där runt omkring dig.
Illa att det inte blir någon permis nu då :( Men det skulle ju inte vara så kul att vara hemma och så skulle du börja må jätte dåligt heller kan jag tänka mig. Hoppas det kommer en ny chans till permission inom snar framtid. Det är du verkligen värd nu!
Mera svar kommer nog till dig på dina andra inlägg också :)
Kram från ungdomsinformatörerna Sanna och Lena