ajajajaj leukemi e bajs
16.07.2014
NÄ-Ä varför varför varför varföööör??
Fick svar på ryggmergsprovet de e något i ryggen nå i ryggraden jag har cancer där också i ryggen i skelettet kunde de heta mylom eler nå sånt. Nu sitter en PEG knapp på magen sjuk är den o dränen är inne det är illaillailla. Har nog smärtpump på nu. De blir snart operation. Det skall tagas benmerg från min mamma som läggs till mig. Allt är taskigt o jag e så sjuk så sjuk nu får jag inte röra mig alls ingentning jag ligger bara i sängen, har dusch ikväll och kan inte ha några kläder på mig förutom blöja. Alla slangar pinglar från mig och ja skall kanske kopplas till en maskin som ger mera luft åt mig. Sådär taskit ede nu arma sjukdom skall ja dö av den?
Angelica
Praktikant vid Decibel Angelica svarar

Ungdomsinformatörerna Sanna och Lena svarar
17.07.2014
Hej!
Ja-a, varför? Varför måste någon som du lida såhär mycket? Vi sörjer för varje bakslag du måste möta, man skulle ju tycka det skulle få komma lite bättre nyheter mellan varven. Men genom allt det här är DU, du så tapper som tar emot allt som kommer. Visst, det tar ont, så himla ont, men du kämpar vidare. Du är så ung och liten, men så stark, SÅ stark av allt som du behövt gå igenom. Vi beundrar dig och ditt mod. Du har klarat av att vara positiv så här långt, försök hålla fast vid den styrkan. Du kämpar så tappert och vi ser upp till dig massor.
Och detta mod får du ta till nu igen då det igen kommer en uppförsbacke. Det är bara de högre makterna som vet hur det kommer att sluta, det finns inget rätt svar på hur det kommer att gå. Men vi önskar, hoppas och tror på att du kan klara det. <3 Skriv jättegärna igen och kom ihåg att vi finns där hos dig hela vägen. Känn vår värme när det känns som allra värst, då finns vi där hos dig och peppar och pajar och låter dig gråta om du behöver det. Vi finns alltid hos dig!!
Vi tänker på dig,
stooooora kramar skickar ungdomsinformatörerna Lena och Sanna och sommarjobbaren/storasystern Angelica