anorexiakillme
26.08.2014
Jamen för sjutton, jag gör ju saker varenda dag, fatta det är sjukdomen som gör mig så knäpp o vidrig som människa, jag blir riktigt arg när folk säger att jag inte gör något, eller de har inget att göra på vårdanstalterna. kanske inte men vem vill göra något annat som motsvarar träning, det finns inte! Det finns inte tid det finns inte resurser det finns inte en J*VLA vårdinsats som tar mig bort från denhär förbenade anorexin, jag e så ****trött på sjukdomen, jag orkar inte en enda sekund till, jag kommer fara efter ångestmedicin och sömnmedicin nu! Äh jag får nå fel med min kropp hela jag, var är jag HJÄLP? stämpladmedångestochanorexi

Ungdomsinformatörerna Liselott och Sanna svarar
29.08.2014
Hej igen!
Äsch, ja, allt funkar inte för alla i alla situationer och stunder :/. Vi förstår att det går i vågor och att samma dag kan innehålla många olika krökar och guppor och känslosvängar upp och ner och hit och dit. Därför är det såklart svårt för oss på andra sidan skärmen och tangentbordet att hitta mitt i prick med ord, råd, tröst, förståelse, ja allt. Och text kan vara så platt och liksom ansiktslös och kan tolkas på tusen olika sätt. Vi känner oss lite maktlösa och rådvilla och önskar sååå att vi kunde hjälpa mera. Men vi tänker på dig, du finns med oss. Skulle vi kunna, så skulle vi flytta berg för din skull.
Hur fånigt det än låter, så skulle vi vilja skicka all kämparglöd och styrka och lugn och kärlek vi kan åt dig som radiovågor genom luften.
Hälsar ungdomsinformatörerna Liselott och Sanna