leukemitjejjen bra helg :D
24.08.2014
Super bra helg, trots allt elände, jag har INTE spytt eller jo bara efter behandlingen, cellgiftsbehandlingar e inte kul. Jag har sovit relativt bra, nog är jag vaken på.natten, när de kollar mig å de e svårt att ibland somna om, jag har fått smärtpump på, kanske de heter morfin dendär medicinen om man blir riktigt trötr o dåsig av den, jag får inte trycka själv fast jag vet hur man gör, de e nog ganska många här som har smärtpump men de får nog sköta den själv ;/
Igår fyllde jag 13, jag hade hit mamma pappa bror fammo faffa mommo moffa, fast egentligen får ingen komma å hälsa på mig, men ja tycker nog att födelsedagar e undantag! Jag fick av mina vårdare ett thomas sabo armband med en pingelsak där det står faith. Av mommo o moffa fick jag godis, spelkort, av fammo o faffa fick jag godis, album, tröja som var mycket för stor, men nog växer jag väl när jag blir frisk den va i storlek 146-152 det hade jag inte ens före jag blev sjuk, men de var riktigt kul att få en tröja att växa i, det visar bara att jag nångång blir frisk :D Mamma o pappa o bror hade köpt en likadan nalle som tor, och ett nytt spel o ett pussel o tre bitar till tomas sabo o två filmer o en filt o strumpor. Fick oxå pengar av mamma o pappa som ja ska å handla för nångång. Min fysioterapeut har börjat träna nåt tror de hette rörelseträning som kan vara bra för om man kissar på sig, för katetern kanske ska bort snart. Men ja e så räddd att det inte kommer funka för när jag int hadd kateter så rann det ur mig utan kontroll. De sa att om de e så så hamnar jag nog ha kateter o blöja resten av livet :((
Men en bra helg endå, man kan vara nöjd med cancern för den e under kontroll

Ungdomsinformatörerna Liselott och Sanna svarar
28.08.2014
Hejsan, nu vet jag ju inte om allt är förändrat sen du skrev detta. Vi har ju läst ditt senaste inlägg :(
Men enligt det här så ser det ju ganska bra ut. Skönt att höra att du fått ha en bättre period <3 Jätte roligt att du fick ha alla nära och kära hos dig på din födelsedag, det var säkert den bästa presenten du kunde fått :) Fina saker fick du också. Säkert super att få en Tor 2. Och du har så rätt i att då det är födelsedag så måste man få tumma lite på reglerna. Vi hoppas och tror att allt ändå på något mirakulöst sätt ska reda upp sig för dig, du finns för evigt i våra hjärtan <3 <3 <3
Massor med kramar från ungdomsinformatörerna Sanna och Liselott