lite bättre dag leukemitjejjen
22.07.2014
jipie nu har ja iallafall nå att se framemot trots allt skit cancer o allt vad jag inte klarar av att göra och inte får göra alla begränsningar så att säga. Min vårdare sa att proven tyder på att mylomen är godartad o att de brukar vanligtvis ta stryk av benmärgstransplantation, om 1,5 vecka är jag inte isolerad längre, så min vårdare planerade ta mig till ett ställe som vi skulle köpa kläder från åså ska vi å blanda lösgodis, int för att det säkert blir av nå, de kommer säkert annat i vägen, men jag skulle gärna se att jag skulle slippa dethär skräpet nu å börja leva som andra barn o inte leva med sjukdom smärta o känsla av att vara baby. Lite bättre dag inte såå mykke smärtor men endå smärtor

Ungdomsinformatören Sanna svarar
23.07.2014
Hej, hurraaaa det låter ju alldeles underbart!!!! Vi tror på detta nu att det äntligen ska börja vända mot det bättre. Ska säkert bli jätte skönt att slippa isoleringen, men också bra att du kan tänka att det ev inte blir av, det krävs massor med styrka till det <3 Fast nu ska vi ju hoppas och tro att du och din våradre kommer att kolla kläder och välja lösgodis om kanske två veckor :)
Bra att du fortsätter ge oss en uppdatering om hur din dag har varit och är, det ser vi fram emot.
Många kramar från ungdomsinformatören Sanna