min vikt&barncancer
24.07.2014
ennu en gång skriver jag åt er. Varför i hela friden har jag gått ner nu ligger det på 22kg nu vill jag inte mera, jag är ju för allt i världen 12år inget litet barn längre. Jag är 140cm 22kg... Vad skall jag göra för att gå upp i vikt, är jag inte underviktig? Imorse fick jag i mig en nutridrink men nehhe efter det spydde jag opp allt. Hur kan man börja väga mera, jag är mindre än när jag började i lågstadiet. Inga kläder passar på mig längre allt är löst och fult, därflr har mamma varit och köpt t skjortor i storlek 116-120 vet ni hur det känns att bli mindre och mindre och jag får int gå ner mera nu!
Angelica
Praktikant vid Decibel Angelica svarar

Ungdomsinformatörerna Sanna och Lena svarar
25.07.2014
Hejsan, gulle gulle vännen. Hoppas detta beror på benmärgstransplantationen förra helgen. Du är iaf på ett bra ställe och får riktigt säkert all den hjälp och vård du behöver. Men jag kan förstå att det känns deppigt och trist. Alla vill vi ju vara fina och känna oss fina. Men du är nog fin iaf du <3 Jag hoppas det svänger nu under veckoslutet. De kommer nog att se till att du inte går ner mera, de har säkert metoder för att få din kropp att hålla kvar näringen som den får. Det viktiga är att du inte tappar hoppet!!!!
Vi håller tummarna här alla på kontoret.
Många kramar från ungdomsinformatörerna