PANIK anorexikämparn
01.08.2014
Sonden sitter kvar. Jag har ingen som helst ork att kämpa emot ångest och anorexia. Totaly död och trögt ejag hähh jag orkar nog inte mera!!!!!!! Paniiik över allg svårt att andas kan bara andas snabbt hjärtat i 200 slag/min PANIIIIK

Ungdomsinformatören Sanna svarar
01.08.2014
Voj voj voj gulle gulle vännen <3
Jag hoppas du fick hjälp med allt i natt när du skrev inlägget. Det måste ju finnas något de kan göra när det kommer bakslag. Jag vet inte om du läst vad jag svarade på din tidigare fråga men där skrev jag bla att jag hoppas att du hittar kraft att orka kämpa vidare. För det kommer att komma både framsteg och baksteg, det är oundvikligt. Låt inte bakstegen knäcka dig, se fram emot framstegen som också kommer att komma. Du måste koncentrera dig på de bra sakerna fast de skulle vara aldrig så små pytte pytte steg men ändå i rätt riktning.
Jag håller tummar och tår för att denna dag ska vara en bättre dag, vi finns här för dig 24/7 <3 <3<3
Kram från ungdomsinformatören Sanna