svara snabbt pleasestämpladmedångestochanorexi
10.06.2014
Ja-a när tar detta lidande slut, jag orkar inte mera, jag VILL inte äta! Jag VILL inte leva! Jag VILL bort härifrån,jag vill bort från tankar och känslor, jag orkar inte med vårdarna de bara svansar efter en frågar en massa frågor som nu idag. Hej hur är det? Varför frågar man ens sånt nog vet di hur jag mår, ingen har väl missat det? Mamma säger att jag e trotsig, men de eju hon som ede när hon klagar på mig när jag inte klarar och ens vill äta. Helt klart vet jag att man måst äta, men mitt huvud säger STOP när jag ser mat börjar jag gråta, när jag äter mat börjar jag gråta när jag tänker på mat börjar jag gråta! Igår satt jag med min egenvårdare faktiskt i hennes famn, hon ville så gärna hjälpa till jag hade så ångest att jag hyperventilerade och skrek. Jag vet int hur dehär skall sluta vikten ojojojoj jag bara gruvar mig att gå upp i vikt är på sisådär 35kg mitt huvud säger nujust att målet e 30kg å 28 vore inte heller fel. Men ååh javet jag borde inte få tänka såhär, får jag fråga varför mår jag dåligt? Varför har jag med en vårdare överallt? Ja e slut trött allvarligt trött, så trött på livet så ångestfylld mitt jävla skit liv helvetes anorexi, hur i all världen skall jag klara mig levande ur denna sjukdom. Jag döör jag dööör jag dööööööööör. Jag gråter så myki så jag spyr. 28kg e min slutvikt då e jag nöjd och DÖD!

Ungdomsinformatören Liselott svarar
11.06.2014
Hej vännen!
Först en megajättegigantiskt stor mental kraaaaaaaaaam!!!! <3 <3 <3
Sen: vi har skickat din fråga till Ira och Rasmus på Ätstörningscentrum. Vi hoppas att de hinner svara så snabbt som möjligt.
Hälsar ungdomsinformatören Liselott
Hej igen, Rasmus har farit på semester, men vi ska vänta ännu på ifall Ira kan svara. Hoppas du orkar vänta? );
Hälsar Liselott igen
Hej igen, har påminnt Ira igen. Men vännen, vi är så bekymrade här över hur du mår D: Kan du snälla visa det du skrev åt oss för dina vårdare eller ifall ni har en psykolog där du är nu - för nååågon, så att någon kan hjälpa dig igenom det här? Snälla lova oss att du gör det? Håll det inte inom dig utan dela med dig av känslorna. De blir lättare att bära om man får bärhjälp. Och om du orkar kan du kanske berätta för oss senare hur det går för dig - vi tänker massor på dig, vännen <3 <3 <3
Hälsar Liselott