Vaknat
19.07.2014
Hej det är leukemitjejjen,det hade blivit bästämt att jag skulle vara nersövd till söndag, eftersom jag har sådana smärtor...
Men blev väckt för 1h sedan, det var nämligen så att operationen är över,en mina lungor innehöll så mycket vätska att hjärtat blev svagare, nu har ja dräner till lungorna och ligger uppkopplad till en masa maskiner, jag är riktigt trött, jag får inte äta, bara dricka o de enda jag kan dricka själv ur är tuttflaska, så ja dricker ur den jätte roligt ja-a :/
Å de e så jobbigt nu, ja har jätte mycket smärtor, jag fick en onepice av mina vårdare riktigt äkta å allt som de kan dra på mig när jag får för kallt åså fick ja en iphone av mamma o pappa o en nalle av storebror å en massa pengar. Men de känns inte alls kul nu, då jag är så trött, ja har int sagt nå ennu efter operationen, det känns som om jag inte kan prata. Å jag behöver riktigt kakka, men jag får int ut nå å ja vill int säga de för då får ja nå medicin så allt kommer på en gång o i blöjan förståss. Åååh dumma dumma eländes cancer, blöja, mitt liv mina smärtor. Jag är tillochmed arg då Tor gick sönder, ja hade tydligen varit så rädd när ja sövdes att jag rivit av honom en arm å ett huvu dumma dumma mig.
Angelica
Praktikant vid Decibel Angelica svarar

Ungdomsinformatörerna Sanna och Lena svarar
21.07.2014
Hej!
Vi är ju inte här på veckoslutet så tyvärr har vi inte kunna svara på dina frågor genast. :(
Vad roligt att du fått saker av dina nära, även om det känns att du inte orkar/kan glädjas över dem nu. Det är också helt okej vännen. Du kämpar och gör ditt bästa bland all smärta och elände. Nu läste vi ju att de fått fixat Tor, så du behöver inte vara ledsen över att han gick sönder. Kanske Tor också ville "visa" sitt medlidande genom att han också blev lappad och lagad mellan varven. Men nu är han bättre och i skick igen och vi ber och hoppas att du också blir det, fastän det tar sjukt, så sjukt nu.
Fastän det inte känns kul ska du nog säga ifrån om du behöver bajsa, det känns nog bättre efteråt.
Vi hörs igen <3
Hälsar ungdomsinformatörerna Lena och Sanna och sommarjobbaren/storasystern Angelica