singel och kåt
16.03.2018
Hej ! Jag heter Sven, jag och min fru har skiljt oss och jag saknar henne väldigt mycket. Jag känner mig ofta bedrövad och ensam, jag skulle behöva en ung kvinna med vackra bröst. Jag är 43 år och onanerar väldigt ofta, det skäms jag för och vet inte vem jag skall vända mig till. Jag tycker att jag är för gammal för att onanera men ja finner inget annat sätt att uppleva den härliga känslan. Jag är väldigt blyg av mig och vet inte hur jag skall kunna finna den rätta kvinnan. Har funderat på tinder men fattar inte riktigt hur det fungerar.
Har ni några tips på hur jag kan ta mig ur denna situation?
//med hjärtliga hälsningar Sven Sven

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
21.03.2018
Mitt tips till dig är rätt och slätt att sluta hitta på frågor och utge dig för att vara någon annan.
I denna stund har jag väldigt många frågor att besvara, och det kan tänkas lite orättvist mot mig, och mot de seriösa frågeställare som väntar på svar, att du slösar min tid med att hitta på saker.
Skaffa dig en hobby. Skriv en bok om dina sexuella fantasier kring unga kvinnor - äldre män och incest. Men sluta slösa min tid.
Tessi