vad händer?
12.01.2014
Jag har upplevt en så jävla grym grej! När jag tränar (gör benlyft, eller magövningar) så kommer det en så häfrigt skön känsla i underlivet, alltså en jävligt skön. Jag skulle kunna hålla på hur länge aom helst. Sen när jag har den där härliga känslan mellan benen så måste jag bara typ onanera elr nått för det är så skönt! Vad händer? Och är der normalt?

Ungdomsinformatörerna Liselott och Sanna svarar
17.01.2014
Hej!
Oj hördu ingen fara, det där är helt normalt och har naturliga förklaringar! När man gör vissa rörelser, så tynger, gnider eller rör de andra musklerna automatiskt området både frampå, men framförallt också bättenbottenmuskulaturen och den stora muskel som egentligen bara syns som klitoris. Se, klitoris är märklig, man "ser" ju bara en liten kula med en hudhuva på, men egentligen handlar det om en stor muskel som går från kulan på båda sidor om slidöppningen och ut mot baken som två bananer. Hela det området kan ju liksom i misstag stimuleras under träningsrörelser och så blir man helt enkelt sexuellt upphetsad. Vilket ju i sin tur gör att man vill få tillfredsställelse genom att tex onanera och få orgasm.
Det finns säkert en massa andra rörelser tex i vardagslivet som kan göra en kåt på det där lite ofrivilliga viset, inte bara skämt-klassiker som att sitta på en durrande tvätt-maskin som centrifugerar ;D Ännu lustigare att föreställa sig ett stort gym med en sal full av tjejer: undras hur många av dem som i hemlighet kniper ihop låren för den sköna känslans skull!? Nå, tyvärr är det inte alla som har den här förmånen att kunna bli tänd av att träna - och så länge det nu inte stör dig för mycket ifall du inte får onanera efteråt, så är det lugnt. Minns även att variera det du blir tänd av eller det du fantiserar om eller använder som hjälpmedel när du onanerar, så att du inte "låser" dig för bara en sort och sedan har svårt att nå samma njutning på andra vis. Människan är ju ett vanedjur och man tenderar ju att lätt ta till knep som man redan vet att fungerar ;)
Hälsar ungdomsinformatörerna Liselott och Sanna