Utebliven mens forts.

20.09.2018
Hej! Det är jag som tidigare skrev en fråga med rubriken: utebliven mens. Jag lade till en fråga nu senare som kommentar men vet inte om ni läser och svarar på dem. Somsagt kom min mens efter gulkroppshormonkuren men har inte kommit efter det. (Är nu ca 2 veckor sen). Va ska jag göra åt det? Ta en ny gulkroppshormonkur? (var med flera i förpackningen). Vänta längre? Börjar bli trött på dethär.
Tessi klippt

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar

01.10.2018

Hej,

Jag tycker att du skall kontakta barnmorskan/läkaren som skrev ut läkemedlet till dig, så att hen får ta ställning till hur ni skall fortsätta. Jag förstår att det känns irriterande att det alltid är någonting "extra" som man måste tänka på. Det är trots allt bättre om det är samma läkare som fortsätter fundera på dina frågor, så att allting tas i beaktande.

Styrka till dig.

Kram

Tessi

Kommentarer

Inga har kommenterat på denna sida ännu

Skriv kommentar

OBS! Ställ din fråga vid Våga fråga.