piercing
27.08.2014
Hej jag undrar vad det är för åldersgräns att laga en piercing i naveln och uppe i örat hos nygårds i närpes och måst man ha lov av vårdnashavaren? :)

Ungdomsinformatören Liselott svarar
29.08.2014
Hej :)!
Nu har jag ringt till Nygårds Ur & Guld och frågat och så här sa den snälla damen där:
Om man vill göra en piercing i örat måste man vara antingen över 18 år eller så måste man ha vårdnadshavarens godkännande - antingen per telefon eller så ska en vårdnadshavare komma med.
Tyvärr gör de inte längre navelpiercingar där och närmaste ställe hon kunde komma på var nogi Vasa.
Hälsar ungdomsinformatören Liselott
PS, vi har fått en hel del frågor om piercingar hit, så kolla gärna svaren på dem för bland annat tips på hur du ska sköta den sedan :)