Push up bh
05.05.2014
Hej!
Känns som att jag testat alla möjliga slags push up bh:n, allt från "bomb shell" till "super push up". Men utan något vidare resultat...?
Tycker de mest trycker upp brösten, inte gör en sån där fin cleavage som jag är ute efter.
Så nu undrar jag:
Använder jag fel bh storlek eftersom jag knappt ser nån skillnad? (tycker dock att jag testat alla möjliga storlekar)
Eller har jag för små bröst för att det ska funka? (Har typ storlek 75A)
Eller vad är det som gör att man knappt märker nån skillnad?
Det jag skulle vilja ha är en bh som gör att man får en fin cleavage. Några tips? :)
-

Ungdomsinformatören Liselott svarar
14.05.2014
Hej!
Tyvärr tror vi nog att 75A är en lite för liten bröststorlek för att få en sådan där cleavage som de brukar ha i tidningar mm. Det finns helt enkelt inte tillräckligt att trycka uppåt-innåt för att det ska gå. Alla är vi också lite olika formade så att mellanrummet mellan brösten kan vara större och mindre, vilket såklart också påverkar för hur mycket man får dem tryckta mot varandra.
Däremot kan det eventuellt hända att det skulle lyckas bättre ifall du prövade med en 75B och lade ett inlägg i kupan mot lite nedaför-åt sidan - det beror lite på modellen. Vårt råd är nog att gå till en "riktig" underklädesaffär, där de kan hjälpa en att prova ut och där de också säljer inlägg av olika slag (finns allt från självhäftande gelédynor till mera klassiska stoppade inlägg).
Hälsar ungdomsinformatören Liselott