Snabbt svara love frågan!!
09.09.2015
Hon beter sig konstigt, först sa hon hej sedan titta vi på varandra.
Nu börjar hon gå med sina kompisar (3v1) Inte schyst :(. Hursomhelst så när jag står relativt nära henne, 5 meter kanske och jobbar så tittar hon bort sedan vinkar hon igen, när jag vinka tillbaks så "fnittra" dem och det kändes bara fel. Sedan efteråt när jag såg henne så titta hon bort igen från mig. Hon är så komplex...
Jobbar 2 dagar till där och undrar om jag ska typ fråga om hennes nummer eller någonting, eller är hon en sån typ som flörtar och sen dissar folk? Vore ologiskt för att hon låter mig titta djupt i hennes vackra ögon utan att titta bort, nästan så att jag drunknar ;)
Eller ska jag skita it och bara gå vidare, har redan gått igenom sån här skit när en tjej håller på sådär och sen bara dissar en med ursäkten: Min kompis skrev. GAAAAARHHG VA TJEJER ÄR KONSTIGA IBLAND (Tonåringar) HELP

Ungdomsinformatören Sanna svarar
14.09.2015
Hej Kära HELP
Ser nu att du borde fått svar förra veckan, förlåt att det dröjt.
Jag håller med kommentaren att tjejer kan vara lite svåra att förstå sig på ibland, men det kan ju killar också vara ;)
Jag skulle tro att den här tjejen är lite intresserad av dig, det tyder åtm på det. Nu vet jag ju inte hur det gick om ni fick någon mera kontakt eller om det lämnade åt sitt öde. Men oberoende av hur det gick så tror jag att om det är meningen så träffas ni igen på ett eller annat ställe.
Såklart skulle du ha kunnat be om hennes nummer, men å andra sidan är det att lämna ut sig själv. Visst är det bra att på något sätt visa åt den andra att man är intresserad, men man ska ju inte vara för tydlig heller. Jätte svåra saker det här, att veta när man ska eller inte ska göra en framstöt. Om du inte läst vad vi skrivit om att flirta så hittar du det HÄR. Där hittar du också en massa tips och råd hur du kan visa till den du är intresserad av att du vill något mera. Om man blottar alla sina känslor är ju risken större att man blir sårad.
Det är omöjligt att veta om hon är en shysst typ eller om hon bara leker. Det kan man inte veta av så lite information. Man brukar ju säga att man måste våga för att kunna vinna, och det stämmer ju också. Om man inte vågar blotta sig och visa sina känslor så kan ju ett tillfälle gå en förbi. Men som sagt var, är det meningen att ni ska ha något så kommer ni att träffas igen, det är jag helt säker på.
Det skulle vara roligt att veta hur det gick och du tog initiativ eller inte, sätt gärna i kommentaren om du vill.
Jag håller iaf tummarna för att det blir något <3
Kram från ungdomsinformatören Sanna