Världens pinsammaste sak
17.02.2015
Hej, För några minuter sen så hände det pinsammaste som har hänt mig. Och å menar jag att det är som allas mardröm detta :'( Känns konstigt att berätta men JAG kommer inte våga prata med min bror längre... :'( Jag skulle onanera... (nån massage sak som darrar) och jag hade upp benen på datorbordet med täcke i famnen som skulle dämpa ljudet och kollade på "" något"".. Jag vet man inte får det :( Då jag hade hörlurar hur jag att min storebror ( 1 år äldre) ropar i korridoren och går hit. Jag är då i en så komplicerad ställning att jag måste jobba hårt för att klicka på x knappen uppe i hörnet på internet.... Men då jag ser bakåt ser jag min storebror... >_<, Då får jag panik.. Skärmen lyckas jag klicka bort men han ser mig och jag nästan ropar "GÅ BORT"! 2 ggr... Sen säger han jaja så där besviket som att han just inte visste vem jag var mera. :'( Därefter for jag snabbt bort från stolen och in i skåpet och började gråta. Jag gråter sällan så där riktigt super mycket men nu gjorde jag. Jag sa till mig själv flera gånger med tårar i ögonen,på kläderna och händerna, " Omg, u got to be kidding me, im dying" e.t.c.. Jag pratar mycket engelska så... Jag vet nu inte hur jag ska kunna prata med honom mer eller få honom att tro att jag t.ex bara såg på film.. :'( Jag är i panik ännu :'( Snälla prata lite så jag kan tänka på annat för jag är jätterädd nu :( aAT det ska hända igen..
Alla andra som läser detta och inte vill att det ska hända så råder jag er att ni är 100% säkra att ingen annan är i huset än ni!
Tack ändå :( denundrande

Ungdomsinformatören Sanna svarar
20.02.2015
Hejsan, gulle gulle vännen.
Du har säkert läst de ljuvliga kommentarerna som du fått på din fråga. Det är ju just exakt så som de andra skriver. Det du gjorde var helt och hållet normalt, inget att skämmas över!!! Alla gör det nån gång. Såklart vill man ju inte skylta med det och det var ju olyckligt att din bror skulle komma in sådär. Men vi lär så länge vi lever. Precis som du skriver i slutet på ditt inlägg, kolla att ingen är hemma, kanske inte ha hörlurar på så att man inte hör om någon kommer och tjaaa försök tänka att det inte är hela världen det som hände. Din bror har helt säkert också syssslat med liknade nån gång. Han vet vad det är frågan om och som den ena kommentaren skriver han kommer inte att belasta dig med det, han kommer högst troligt inte att nämna detta någonsin mer. Eller så kan det också hända att ni någon gång i framtiden tom kan skratta åt händelsen tillsammans. Vem vet?
Det har ju gått nån dag nu sen det hände och du har antagligen stött på din bror någonstans i huset och överlevt. Allt kommer att bli hur bra som helst. Det finns så mycket värre som kan hända i livet. Ingen är dödssjuk, ingen har dött osv, det brukar vi säga med min man ibland då vi tycker att livet är trist och tungt. Försök tänka att detta ändå är en av de naturligaste sakerna i världen. Så här har det varit sen urminnestider och så här kommer det alltid att vara, vi människor behöver och vill ha sexuellstimulans med jämna mellanrum, inget konstigt med det. Det är likadant med djuren, tänk alla hundar som juckar på folks ben, alla katter som ålar och krumbuktar sig framför en ibland. Vi sköter ju iaf vårt lite mera i skymundan. Du kan också vara helt säker på att du inte är den första och inte den sista som blivit ertappad sådär, det kan jag sätta huvudet i pant på :D
Gå vidare i livet och fortsätt att njut av allt <3
Varma kramar från ungdomsinformatören Sanna