Vart har tinder tagi vägen
16.05.2023
Hej! Jag skulle testa ladda ner tinder men när jag gick in på play butik stog det att appen inte var tillgänglig. Har nyaste modellen av one plus och förstår inte varför den inte finns?
Rosanna farg

Ungdomsinformatör Rosanna svarar
16.05.2023
Hej!
Vi kollade här på Decibel ifall vi kunde ladda ner appen och det gick nog utan problem så det är nog inte själva appen det är fel på. Kan det vara så att du har någon gammal spärr kvar på din telefon som gör att du inte kan ladda ner appar som är K18? Kan det vara så att dina föräldrar haft en "parental control" på din telefon som fortfarande är kvar av någon orsak? Kan du ladda ner andra appar? Kan det hjälpa om du prövar stänga av och sätta på din telefon på nytt? Kan du ha dålig internetuppkoppling?
Jag lämnar en länk på engelska där dom ger tips på vad man kan göra: https://support.google.com/googleplay/thread/173544911/i-can-t-install-tinder-on-my-device?hl=en
Kan tyvärr inte ge mer råd än så. Men hoppas att det löser sig!
Kram,
Rosanna