Fördelsedagspresent
09.10.2014
Hej decibel ! Min kompis fyller 18 några veckor och vi funderade på att hyra en herr strippa till födelsedags present . Så vi undrar var man kan få tag i någon herr strippa i Vasa? Bästa kompisen

Ungdomsinformatören Jenny svarar
Ungdomsinformatörerna Liselott och Sanna svarar
20.10.2014
Hejsan, vi kan tänka oss att det skulle göra succé att ha en strippa på födelsedagen ;) Men nu vet vi tyvärr inte var man kunde få tag på en manlig strippa i Vasa. Om man vill ha kvinnliga strippor så finns ju Lady Pink i gränden mellan Fransmanni och Centralapoteket. Kanske ni kunde kontakta dem och fråga varför de inte har alternativ med manliga strippor för damer (!)
Tyvärr är det vad vi fått fram, hoppas det ordnar sig på något sätt.
Hälsar ungdomsinformatörerna Sanna, Liselott och Jenny