Gillar han mig?
04.03.2015
En kille i min klass som ja inte pratar med så jätte mycket brukar skrämma och kittla mig. Även rufsa till mitt hår tror du han gillar mig? han gör det med 1-2 tjejer till LK

Ungdomsinformatören Sanna svarar
12.03.2015
Hej vi har missat din fråga och ber jätte massor om ursäkt. Förlåt förlåt förlåt <3
Du har ju inte skrivit så jätte långt men efter vad du beskriver så kan det nog hända att killen i fråga gillar dig. Åtminstonr tycker han helt säkert att du är söt och att du verkar trevlig. Han kanske gillar de andra också, men det kan också hända att han behöver få ett litet gensvar av någon av er så att han kan välja. Du får väl helt enkelt ta dig en ordentlig funderare över om du känner nåt för honom eller inte. Man ska ju inte uppmuntra någon om man inte menar något, men å andra sidan skoja och lite flirta är alltid kul och höjer allas självförtroende :) Hoppas det går bra!
Sätt gärna en kommentar om jag missat nåt, eller om du vill berätta hur det går <3
Hälsar ungdomsinformatören Sanna