hjälp
05.04.2022
Jag är från Irak ok jag vet inte hur man får 10 i provar ala mina kompisar får 10 men jag inte får det och mina kompisar är inte så snäla til meg dom mobar meg för at jag är från irak många mina kompisar brokar ta mina saker ok kasta dom i vse butan jeg käner meg mobad ok så mina kompisar okso har nåt fel dom brokar kläma finar ok typ drika det jag har frågat vad dom gör men dom säger inget dom brokar hela det i mugar å drika det men jag ska inte störa er mera idag ha en trevlig dag mina kompisar

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
11.04.2022
Hej.
Jättebra att du hittade till vår sida så vet du var du kan ställa dina frågor då det är någonting du behöver hjälp med. Vi strävar till att ge alla seriösa frågor seriösa svar - medan frågor som uppenbart inte är det eller som annars bryter mot lagar/regler avpubliceras.
Tanken med Decibel och att alla frågor och svar är synliga är att andra ungdomar i liknande situationer kan känna igen sig och lära sig saker av att läsa andras frågor och svar, men det känns som slöseri med tid att hitta experter som hjälper till och svarar på frågor som uppenbart är påhittade.
Tessi och Decibel-Teamet