inte fått svar
28.05.2024
Hej jag ställde en fråga den 4.4.2024 och har inte ennu fått svar?? Det stod att jag får vänta ett tag på att en expert ska svara men det har väl tagit lute väl länge nu? Och situationen blir tyvärr bara värre och värre… väntar på svar
Rosanna farg

Ungdomsinformatör Rosanna svarar
29.05.2024
Hej!
UPPDATERING - Nu har du fått svar på din fråga!
Du har alldeles rätt i att det tagit väldigt länge. Förstår hur frustrerande det måste kännas. Men vi har inte glömt bort dig. Vi har skickat din fråga till olika experter och har nu precis skickat den vidare till en annan som vi hoppas att ska kunna ge dig ett svar. Eftersom vi tar din fråga på stort allvar vill vi att svaret ska vara så bra som möjligt.
Tusen tack för ditt tålamod. Jag hoppas att du orkar vänta lite till. Du kommer få ett svar så fort som möjligt.
Kram <3
Rosanna