Måste tillägga
19.08.2022
På frågan som jag ställde så glömde jag att säga att jag redan har bett om ursäkt, flera gånger men när hon pratar med mig låter hon bara irriterad fastän jag frågat om allt är ok. Hon har sagt att det är okej och att det inte gjör något. Men det känns inte som om allt skulle vara bra endå. Jag är totalt medveten om att det är hennes val om hon vill berätta något eller inte men som sagt mådde jag dåligt. slayy

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
19.08.2022
Hej,
Jag förstår att det ännu kan kännas som att luften inte är riktigt rensad mellan er. Och så kan det ibland vara om man har haft en konflikt. Det kan kännas lite stelt och man vet inte riktigt hur man skall komma på fötter igen och få allting att återgå till det "normala". Men jag tror egentligen inte att det behöver vara svårare än att ni helt enkelt försöker umgås och ger det lite tid.
Så länge ni båda VILL reda ut saken och komma över den så går det att lösa. Ibland är det bara tid som behövs för att det igen skall kännas avslappnat.
Jag hoppas att ni hittar tillbaka.
Kram,
Tessi