Är det normalt?
08.10.2014
Hallå,
Jag har gjort en liten undersökning om hur mycket jag lyssnar på samma artist, resultatet var cirka 60 låtar per dag,är det normalt att lyssna så mycket på samma artist i 3 år? Rebecca

Ungdomsinformatören Sanna svarar
20.10.2014
Hejsan, du har ju fått en bra kommentar här under, som tur var då vi är så försenade med svaret. Det finns nog inget som är mera eller mindre normalt i att lyssa mer eller mindre på samma artist under någon tid. Så länge som det känns bra för dig så tycker jag inte att du ens ska tänka tanken att det skulle ha några dåliga sidor. Om du gillar denna artist och tycker att dens låtar är så bra så varför inte? Lyssna i fred och ro. Någon annan har annan smak och det är också helt ok. Så länge man inte anser att ens egen åsikt är den enda rätta och försöker få andra att tycka likadant så är allt ok :)
Hälsar ungdomsinformatören Sanna