bisexuell?
23.02.2014
Hej! Jag undrar om det är vanligt att man kollar på lesbiska videor för att bli kåt när man onanerar, fast man gillar killar? :S

Ungdomsinformatören Liselott svarar
28.02.2014
Hej!
Jodå vännen, det verkar det nog vara - vi har fått en hel del sådana frågor hit till Decibel av unga tjejer i alla åldrar. Men speciellt av yngre tjejer. Att man fantiserar om tjejer eller ser på lesbisk porr när man onanerar är absolut inget onormalt och behöver inte alls betyda att man själv är lesbisk eller bisexuell. Vad man tänker och känner och vad man verkligen är beredd att göra på riktigt är två helt skilda saker.
Fastän du inte riktigt frågade, så kan du gärna läsa mera om det här i andras frågor och svar - och samtidigt se att du inte är konstig alls! :) <3 Gör så här: Du ser stora sökfönstret här på Decibel, det som är där uppe på det blåa fältet av webbförnstret? Skriv in orden lesbisk porr där, så kommer alla de frågor och svar vi haft där de orden nämns och där de har samma fråga som du!
Hälsar ungdomsinformatören Liselott