Dreams
03.10.2017
Det där om drömmar, så har jag också läst att om man drömmer om nån som man tycker om ofta och på ett bra sätt varje gång att man ska säga vad man tycker om den personen ellee är det inte sant? Drömmarnas trädgård

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
04.10.2017
Hej.
Det finns många olika sätt att tolka drömmar. Personligen tror jag inte att drömmar nödvändigtvis har något övernaturligt budskap. Om man drömmer om samma person ofta så är det sannolikt ett tecken på att man går omkring och tänker mycket på personen under sin vakna tid också. Då kan det kanske vara en idé att berätta för personen hur man känner, men sen finns det ju inga garantier för vad som händer efter det.
Jag tror att vi själva skapar vår verklighet, så om man vill se vart en relation kan gå så kan man ju testa att vara ärlig och berätta, så får man se om det bär eller brister :)
Kram
Tessi