Tack!
05.04.2014
Hejsan! Jag ville nog bara säga att det här som ni gör är så otroligt bra! jag litar på er och alltid man undrar över något så är det bara att skriva in sin fråga hit. Så jätte fint att ni har gjort den här sidan! fortsätt med det! :)

Ungdomsinformatörerna Liselott och Sanna svarar
09.04.2014
Hej!
Tack! *rodnar förtjust* :D
Japp, vi tycker också den här sajten är ofantligt bra (inte för att det är just vi som gjort den, men för att vi märker hur många den hjälper) och tycker faktiskt själva att vi har världens bästa jobb. Jaa-a, även de dagar vi får riktigt allvarliga frågor eller när frågorna hopar sig så vi knappt hinner andas.
Som tur är tycker både alla 11 kommunerna och Undervisnings- och kulturministeriet också att Decibel är bra och ska finnas kvar, så de ger fortsättningsvis pengar :D
Vill du läsa mera om oss, vårt jobb och tankar det väcker, så kolla decibelfi-bloggen! http://decibelfi.wordpress.com/
Kolla tex inlägget http://decibelfi.wordpress.com/2014/03/19/tank-om-decibel-hade-funnits-da-nar-jag-var-ung-2/ :)
Och tack än en gång för berömmet! Det värmer såå och ger en massa energi att fortsätta <3
Hälsar ungdomsinformatörerna Liselott och Sanna