Är det okej att töja ut röven?
27.04.2023
Hej, jag har alltid varit fachinerad av att töja ut röven. Är detta skadligt. Har ni några övningar som ni rekommenderar för maximal uttöjning och njutning.

Ungdomsinformatör Kix svarar
02.05.2023
Hej!
Bra att du har hittat till vår nätfrågetjänst, så vet du vart du kan ställa frågor när du i fortsättningen har något du undrar över. Vi förbehåller oss dock rätten att avpublicera sådana frågor som vi anser att endast är spam, alltså oseriösa frågor. På grund av hur många frågor som kom in av det här slaget på kort tid (vi har avpublicerat de andra) så är det tydligt att det här endast har varit ett sätt för dig/er att roa er. Det är slöseri med vår arbetstid att svara på såna frågor, eftersom det tar bort arbetstid från sådana som på riktigt har något problem eller behöver råd.
Hälsningar, Kix och resten av Decibel-gänget