Satysfier
22.06.2024
Hej decibel snabb fråga var kan man köpa en satisfyer sexleksak där den diskret förpackas och från en "normal" hemsida så föräldrarna inte misstänker att man handlar sexleksaker, typ kaalimato går inte och jag har inte nån affär nära mig som säljer produkten. Har hört mycket bra om den, visst är det så att man kan få väldigt stark orgasm av den. Och ska man köpa PRO2 med eller utan vibration?

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
24.06.2024
Hej,
De flesta butiker på nätet där man kan köpa sexleksaker/hjälpmedel förpackar sina produkter väldigt diskret, så det står inte på paketet från vilken nätbutik de skickas. Så om man beställer från t.ex. Kaalimato, Sinful eller Huippukivaa så behöver man inte oroa sig över att det skulle stå i stora bokstäver på paketet. Nästan alla som beställer hem saker vill att det skall förbli mer eller mindre en hemlighet och det vet firmorna om så du är långt ifrån den enda som önskar diskretion.
Med sexleksaker är det som med allting annat, att vi alla har lite olika smak. Generellt kan jag kanske konstatera att Satisfyer är ett bra märke, men att produkten är bättre och "starkare" ju mer man betalar för den. På t.ex. Huippukiva.fi tycker kan man se vilket betyg användare har gett de olika hjälpmedlen och jag tycker att de stämmer rätt bra (förutom kanske de hjälpmedel som har fått bara ett betyg, de är lite missvisande). Så t.ex. Staisfyer Pro 2 generation 3 är sannolikt lite bättre än den vanliga Pro 2 Vibration, men den är också lite dyrare. Men detta är ju en märkesprodukt så den håller länge, så enligt mig helt värd sitt pris.
Jag vet att många "nya användare" tycker att Satisfyern är nästan för effektiv då de börjar använda den, d.v.s. att man kommer så snabbt att man inte riktigt hinner med själv och därför inte hinner "bygga upp" stämningen riktigt, men jag har också hört många säga att man vänjer sig efter en kort tid och att den då fungerar perfekt.
Lycka till med ditt inköp!
Kram,
Tessi