musik
27.01.2025
Jag har ingen att berätta det här åt så ni får höra det - för nå månader sedan så upptäckte jag bandet "n*zi death camp" och det är på rikrigt bästa jag nån gång har hört. Det är ett finskt punk rock band och jag har så många känslor för det. Låt int namet lura, bandet tar upp bra tema och gör det i korta låtar. Det är på riktigt bästa jag nån gång hört och jag är SÅ LEDSEN att de bara har ett album. Liksom ni förstår inte, jag har aldrig hört något som låter lika. De släppte sitt album runt 2007/8 (jag minns int) MEN DET SOM ÄR VÄRST ÄR ATT DE HAR 500 LYSSNARE PÅ SPOTIFY? HELLO? det gör mig så arg, jag vet att det är så många som skulle älska bandet och jag är ledsen inte många får höra det. Gerard way
Lila Kaki

Ungdomsinformatör Lila svarar
04.02.2025
Hej och tack för din text!
Så roligt att du hittat ett band som du verkligen gillar. Jag kan bra förstå att god musik kan väcka många känslor. Jag skulle ändå rekommendera att du istället för att vara arg och ledsen skulle försöka fokusera på allt det positiva. Fokusera på att DU nu hittat detta band och får njuta av den musik som bandet producerat snarare än att lägga fokus på alla dem som inte lyssnar på bandet. Och hur fantastiskt det är att just du råkade hitta detta band och så kul att du också ville dela detta med oss :)
Njut av din nyupptäckta musikupplevelse med ett band vars musik är det bästa som du någonsin hört!
Många kramar, Lila