Hur ska jag göra
14.01.2015
Hej, jag och min pojkvän vill båda två ha sex och vi har pratat om det ganska mycket, ingen av oss har haft sex förut och vi vet inte riktigt hur vi ska göra , vi var på början en gång men hans föräldrar kom hem å vi trodde de skulle vara borta hela kvällen och jag vill ennu jätte gärna ha det men min pojkvän är lite tveksam på hur vi ska göra kan ni ge några tips på olika ställningar och så? 20

Hälsovårdaren-barnmorskan Annika svarar
21.01.2015
Hej 20! Fint att ni tar ansvar och funderar och pratar igenom saken på förhand! Det här blir bra! :) Jag tycker alltså att ni har alla förutsättningar för att båda två få en fin upplevelse. På decibels sidor kan du läsa mera om det här.
Sen önskar du också veta mera om rent tekniskt utförande. Sex är någonting man lär sig - men att träna kan också vara helt najs! ;) Om ni lyckas till 100% få en fullständig sexupplevelse vid första försöket är ni nog på snudd världsunika! Ni kan gärna tillsammans eller en och var för sig läsa här. Fortsätt gärna där och läs infon om före under och efter sex! Båda 2!
Resten är bara att pröva och vara rädd om varandra!
Lycka till!       Med vänlig hälsning,    Annika    barnmorska-hälsovårdare