Ont
25.01.2015
Hej!
Det är så att när jag och min kille har analsex så brukar jag få jätteont i vänstra sidan av magen där äggledare sitter. Så jag undrade över om det kan vara något farligt?
tack för svar Julia

Hälsovårdaren-barnmorskan Annika svarar
27.01.2015
Hej Julia!
Jag är inte helt säker på att det är din äggledare som är sjuk i vänster sida. Kan det möjligen bero på att tjocktarmen efter ändtarmen liksom helt anatomiskt vänder mot vänster sida?!
En sak ni kanske skulle behöva diskutera är att sex är att ge och att ta, något som ska kännas bra för er bägge två. För mej låter det lite som att ni kunde diskutera det här lite, ifall ni vill läsa på lite före kan ni läsa här. Det är kanske inte helt okej att hålla på med en grej som du får sjukt av - det finns ju många andra grejer att njuta av istället...
Var rädd om varandra!    Hälsningar,  Annika   barnmorska - hälsovårdare