Hej
02.03.2023
Jag brukar röra mug vid kiltoris när jag vill bli kåt och sen ser jag samtidigt på porr. Jag skulle vela ha tips på vad annat jag kan göra så att jag bli mera kåt. Är nybörjare så har inte lärt mig. Så snälla hjälp mig Hejj
Malin W N

Barnmorska och sexualrådgivare Malin svarar
08.03.2023
Hej,
Att stimulera klitoris är ett jätte bra sätt nåt det kommer till onani eller ”att ha sex med sig själv”, som man också kan kalla det. Det finns vibratorer för klitorisstimuli som man kan ha som hjälp om man upplever att fingrarna inte ”räcker till” för stimulering. Du kan även prova att försiktigt föra in fingrar i vaginan, ut och in, och känna efter ifall det känns bra. Om man vill kan man köpa en dildo i silikon, som kan hittas på större apotek, som du kan använda om du vill. Det finns olika storlekar. Men fingrarna brukar vara första steget och brukar ofta räcka till!
Kram!
Malin