Nationalsocialisterna och Sionisterna
26.03.2016
Nationalsocialisterna hävdar att det är sionister (judar) som ligger bakom massinvandringen men de flesta säger ju att det bara är en nazistisk konspirationsteori.
Vad tyder på att det inte är så? Judarna anser väl sig vara guds utvalda folket?
Nationalsocialisterna menar att sionisterna vill försvaga oss till omedvetna slavar genom att i medierna som de har inflytande i propagera för;
- rasblandning (för att bryta ner vår ras. Sionisterna är emot rasblandning och förnekar inte att ras existerar. Bara offentligt, eftersom de ligger bakom förnekandet av existensen av ras.)
- skapande av olika ideologier (för att bryta ner normer) så som kommunism, HBTQ och feminism.
och så vidare...
Om jag förstått det rätt stöds ISIS av Sionister med målet att skapa invandring till Europa för att förstöra och bryta ner de homogena starka europeiska folken.
Så här sade en chefsrabbin i Israel;
“Varför behöver vi icke-judar? De ska arbeta, de ska plöja och de ska skörda. Vi (judar) ska sitta som herrar och äta. Detta är anledningen varför icke-judar skapades”
“Icke-judar skapades enbart för att tjäna oss (judar). Bortsett från det har de ingen plats i vår värld, de ska bara tjäna Israels folk.”
De flesta judar är säkert vanliga hederliga människor, men det verkar ju finnas en del fanatiska herrar med pengar och makt som har en agenda. Rothschild och Soros exempelvis.
Det jag undrar är alltså. Vad tyder på att detta inte är sant? Mycket tyder ju på att det är det även om det verkar helt sjukt.
Man kan ju fråga sig varför exempelvis Golden Sachs (amerikansk storbank som ägs av judar) äger en del av svensk media. Varför alla Bonnier(judar) ägda skrifter är pro sionistiska och antinationalistiska. De äger bland annat Expressen och Aftonbladet.
Hur ska man förhålla sig till dessa frågor och idéer tycker ni? Bara avfärda det som nazistiskt trams, och i så fall. Vad tror ni är nationalsocialisternas mål med lögnerna? Vad skulle de tjäna på att skylla på sionisterna om det saknar bakomliggande fakta? Nyfiken nörd

Ungdomsinformatören Sanna svarar
07.04.2016
Hejsan, inga lätta frågor och funderingar du har. Jag fick ta hjälp av en god vän :)
Han svarar dig såhär:
Kommer att tänka på Tage Danielssons ”Grallimatik” från 60-talet, där han skrev exempel på hur man kunde få till saker rent språkligt alltså. Här är ett litet exempel.
Inga slutsatser är förhastade. Jag mötte ärkebiskopen i Kungsträdgården, inte visste jag att han var ligist. Jag såg Greta äta lunch med en främmande herre, så hennes man är tydligen impotent. Jag såg Harry äta lunch med en främmande herre, inte visste jag att han var på det viset. Jaså du har varit på Mallorca din jävla fascist. ;)
Nazister har alltid hävdat att det ligger en stor judisk konspiration bakom allting. Att de sen anser sig kunna leda saken i bevis betyder inte att det på något sätt skulle stämma. Hitler sysslade med historieförfalskning så han skulle kunna förklara varför tyskarna var ett överlägset folkslag (eller, arierna som han pratade om).
- Det är ju största delen av de troende som anser att de hör till ett ”utvalt folk”, med undantag för buddister. Se bara på de kristna i USA som anser att de har rätt att ta ihjäl andra på basen av den åsikten.
- Att det finns någon ”chefsrabbin” i Israel som anser att icke troende skall betjäna judarna är inte heller speciellt ”konstigt”. Det finns en del män som anser att kvinnans plats är vid spisen... Det behöver inte betyda att alla män understöder detta. Man hittar alltid någon på nätet som understöder ens stolligheter. Och, hittar man ingen, så kan man alltid hitta på någon. Anders Breivik har säkert mycket källor som motiverar hans handlande också.
- T.ex. kommunismen utvecklades som idé redan i slutet av 1800-talet, långt före nazismen i den form som den fanns på 1900-talet.
- Ännu kring 1970 så var det kriminellt att vara homosexuell i många länder = > utvecklingen går framåt. Vems är normen att man måste vara heterosexuell? Ca 10% av alla människor är homosexuella, och de har de alltid varit. Skillnaden mot förr är att det börjar bli accepterat som något naturligt.
- Ingen kan väl anklaga Aftonbladet för att vara ”pro-judiska”?
En intressant sida med annan tolkning är Expo:s hemsidor i Sverige, där man jobbar mycket med främlingsfientliga frågor, http://expo.se/2015/antijudiska-konspirationsteorier-efter-terrorattentatet_6758.html
Hoppas du fick något svar på dina funderingar
Hälsar ungdomsinformatören Sanna med hjälp av en god vän