vad vill han?
18.10.2015
Det finns en kille i min skola som jag en gång råkade se med bar övrekropp. Jag vet inte om han såg att jag såg men i alla fall. Han kollar jätte mycket på mig och följer mig på sociala medier. Vill han någonting tror ni? Är så förvirrad! anonym

Ungdomsinformatören Jenny svarar
20.10.2015
Hej!
Han verkar intresserad eftersom han följer med dig -skulle jag säga. varför skulle man följa med någon som inte alls verkar intressann....men om du vill veta mera, måste du pog säkert närma dig honom på något sätt. Vi på Decibel har faktiskt skrivit lite tips på hur man kan göra det, utan att strax skicka meddelande på Facebook eller WhatsUp och de finns att läsa här.
När du med tipsen har lyckats fånga hans uppmärksamhet, kan det hända att du inte behöva göra annat än vänta att han kontaktar dig MEN kan ju också vara så att han är blyg och i det fall kan du behöva försöka mera än så...men jag tror du kan få en bra början med Flirttipsen om du vill ta reda på vad han vill....
Lycka till!
Hälsar, ungdomsinformatören Jenny