Få större bröst
12.09.2015
Hej! Jag undrar om man på något sätt kan få större bröst. Till exempel genom massage eller viktuppgång. Hur ska jag göra för att få större bröst naturligt? Ge gärna tips och råd. Större bröst plz

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
14.09.2015
Hej.
Tyvärr är det ju så att våra kroppar inte alltid gör som vi vill, hur gärna vi än önskar. Man läser ibland om olika mediciner eller knep som kan göra att brösten växer, men tyvärr fungerar de inte. Men med tanke på din ålder så finns det ju ännu stor chans att din kropp kommer att förändras och dina bröst att växa.
Då jag var i din ålder läste jag att man kunde hypnotisera sig själv till att få brösten att växa, och jag vet inte hur många timmar jag satte ner på att ligga och visualisera och hypnotisera mig själv - men utan resultat :D Det fungerar helt enkelt inte så.
Om man i allmänhet är väldigt smal så kan det hända att brösten blir lite större om man blir normalviktig, men mer än så kan man nog inte påverka det med kosten heller. Det enda du kan göra nu är att ha tålamod och vänta, och jobba på din självkänsla och ditt självförtroende. Om du har stolt hållning och utstrålar att du mår bra och är nöjd med dig själv så kommer du att uppfattas som snygg - oavsett storleken på dina bröst.
Kram!
Tessi