Ajokset vaivaavat
25.01.2024
Minulla on selässä ja kyljissä useampia kipeitä ajoksenmollukoita. Jotkut niistä on aika isojakin. Uusia taitaa kasvaa kaiken aikaa. Onko totta, että ajoksiin paras lääke on harrastaa paljon seksiä? Minulla ei ole ollut seksikontakteja pariin kuukauteen, kun tyttöystävä jätti minut. Ajokset ovat kasvaneet sen jälkeen. Voisin maksaa seksistä kerran tai kaksi. Enempään ei kyllä rahat riitä. Kuinka aktiivista seksin pitäisi olla, että ajokset häviäisivät?
Lila Kaki

Ungdomsinformatör Lila svarar
01.02.2024
Hei,
Kiitos yhteydenotostasi, mukavaa että olet löytänyt palveluumme. Epäilen, ettei kysymyksesi ole täysin todenmukainen, mutta vastaan siihen kuitenkin lyhyesti.
Seksin harrastaminen tuskin toimii lääkkeenä iho-ongelmiin, harrasti sitä sitten usein, harvemmin tai ei ollenkaan. Jos sinulla siis on useampia kipeitä ajoksia kehossasi, suosittelen ottamaan yhteyttä lähimpään terveyskeskukseen ja kertomaan heille ihomuutoksistasi tarkemmin. En tiedä, mistä olet lukenut, että paras lääke ajosten hoitoon olisi runsas seksin harrastaminen, mutta kehotan jatkossa harjoittamaan lähdekriittisyyttä tietoa hakiessasi. Hakeudu siis terveydenhuollon piiriin, seksin harrastamisen sijasta, jotta saat tarvittavan avun iho-ongelmiisi.
Terkuin, Lila