Chatten öppentider?
10.03.2022
Mellan vilka tider är chatten öppen å hur använderman den, är den anonym? vad kan man diskutera om och med vem pratar man med? h

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
10.03.2022
Hej,
Som det är just nu så har vi chatten öppen bra i samband med de skolbesök vi gör och för den specifika gruppen. Nästa gång vi kommer att hålla chatten öppen för "allmänheten" är vid påsken, torsdagen den 14.4. Då är det alltså en gruppchat där man kan chatta med Decibels anställda och med de andra deltagarna.
Men vi skall absolut lägga ditt önskemål på minnet och försöka planera in en gång då vi kunde ha en PT eller liknande som kunde chatta med besökare i privatchat. På rak arm kan jag inte säga när det kunde tänkas bli men följ oss gärna på Instagram (@decibel.fi) så hålls du uppdaterad om vad vi håller på med och vad som händer på chatten.
Om du redan nu vill försöka hitta någon som kan svara på dina frågor så kan du kolla Ärligt talats chat, där man kan chatta med deras handledare och experter.
Hälsningar
Tessi